Poniedziałek
29 kwiecień 2024


Imieniny:

Hugona, Piotra, Roberty
Poniedziałek

° °
Wtorek
Środa
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Graj o nagrody prosto z serka – weź udział w loterii Rolmlecz
2023-10-02 08:38:40

Graj o nagrody prosto z serka – weź udział w loterii Rolmlecz i zgarnij wyjątkowe nagrody!


Na spełnienie marzeń, dla aktywnych, dla dobrej zabawy – tej jesieni marka Rolmlecz mnoży pozytywne emocje i dziękując konsumentom za docenianie jakości oraz smaku serka z krówką, rozdaje atrakcyjne nagrody! W pierwszych dniach października rusza wielka loteria, w której do zgarnięcia jest aż 8 x 5.000 zł, smartwatche oraz przenośne głośniki JBL.

Zasady zabawy są proste – wystarczy kupić dwa dowolne serki z krówką Rolmlecz, w loteryjnym bądź w zwykłym opakowaniu, zachować paragon, zarejestrować go na stronie odmleczarzy.pl i sprawdzić wygraną. Nagrody to: 8 x 5.000 zł, 8 smartwatchów oraz 160 głośników JBL Clip 4.

Loteria trwa od 02.10. do 27.11.2023 r i wspierana jest dzięki kampanii telewizyjnej w największych stacjach w Polsce – TVP1, TVP2, Polsat i TVN, jak również poprzez szerokozasięgowe działania digitalowe, kanały w social mediach oraz materiały POS, zwiększające sprzedaż w sklepach.

Aktywacja konsumencka stanowi część kampanii „Z sercem do serka”, w ramach której bliżej poznajemy Mleczarzy – osoby zajmujące się produkcją kultowych serków z krówką. To właśnie dzięki ich pracy od blisko 50 lat polscy konsumenci mogą cieszyć się smakiem tych wyjątkowych produktów.

– Serki z krówką to najbardziej rozpoznawalne produkty marki Rolmlecz, które budzą mnóstwo pozytywnych emocji. Nasza kampania podkreśla te uczucia, a atrakcyjne nagrody w trakcie tegorocznej jesiennej loterii tym mocniej zachęcają konsumentów do wyboru tych produktów podczas codziennych zakupów – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Obecnie serki z krówką dostępne są w kilku smakach – naturalnym, waniliowym, waniliowym z laską wanilii, czekoladowym i truskawkowym. Ich podstawowa receptura nie zmieniła się od wejścia na rynek w pierwszej połowie lat 70. XX wieku.

Za koncept strategiczny, ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa oS3. Po stronie SM Mlekpol osobą odpowiedzialną za jej przebieg jest Aneta Wysocka-Wejda, brand manager marki Rolmlecz.
Regulamin loterii dostępny jest na stronie: odmleczarzy.pl.




Pseudonim: Treść komentarza:


Pamiętaj nie jesteś anonimowy w sieci, twój adres to ec2-3-134-90-44.us-east-2.compute.amazonaws.com
Jesteś człowiekiem ?
Przepisz wspak te znaki: TREWQ1
Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011